איך ליצור ולערוך תוכן AI לשיווק דיגיטלי – המדריך המהיר

בפוסט הזה אסקור בפירוט את התהליך המלא ליצירה ועריכה של תוכן AI איכותי לצרכי שיווק דיגיטלי. אם אתם מעוניינים למנף את הטכנולוגיה הזו לקידום העסק שלכם, כדאי לכם לקרוא עד הסוף.

בשנה האחרונה, יצירת תוכן בעזרת בינה מלאכותית הפכה לכלי שיווקי חזק ויעיל מאוד עבור עסקים בכל הגדלים. תוכן AI יכול לחסוך זמן ומשאבים רבים, אך עדיין דורש התאמה ועריכה כדי להפיק ממנו את המיטב. 

בפוסט הזה אסקור בפירוט את התהליך המהיר והיעיל שפיתחתי ליצירה ועריכה של תוכן AI איכותי לצרכי שיווק דיגיטלי. אם אתם רוצים למנף את הטכנולוגיה הזו לקידום העסק שלכם, כדאי לכם לקרוא עד הסוף.

 

יצירת תוכן איכותי מתחילה כבר בשלב הפרומפט

הפרומפט, כלומר הניסוח וההנחיה שאתם נותנים ל-AI ליצירת התוכן, הוא קריטי לאיכות התוצר שתקבלו. חשוב לעבוד עם מגוון פרומפטים ולא רק עם אחד קבוע, מאחר ולכל סוג תוכן וכל נושא ישנם דגשים שונים שנצטרך לבחון.

גיוון בפרומפטים יאפשר ל-AI לייצר תוכן מגוון ואיכותי יותר לאורך זמן. הקפידו לנסח לפחות 5 פרומפטים שונים לכל נושא תוכן חדש. 

 

התאמה אישית של התוכן למוצר ולקהל היעד

AI עלול לייצר תוכן כללי מדי שאינו מותאם למוצר ולנישה הספציפיים שלכם. חשוב להחליף ביטויים גנריים במונחים הקשורים ישירות למותג ולהצעה שלכם, וכמובן להנחות את הבינה לגבי מי הוא קהל היעד שלכם. 

אמצעי נוסף שאפשר להשתמש בו הוא להגדיר בעת כתיבת הפרומפט מה הם סוגי הביטויים והשפה שרלוונטיים לקהל היעד כך שינסח בהתאם ויצמצם את כמות העריכה הנדרשת מכם.

 

שילוב סגנון אישי ואנקדוטות

אמנם AI כותב "ללא פניות", אך תוכן נטול קול אישי הוא בעייתי ואפילו משעמם. שלבו שפה אישית שלכם, סיפורים ודוגמאות מהתחום או מהחיים האישיים שלכם כדי להנגיש את התוכן. שנו את הסגנון לפחות גנרי ויותר אישי.

 

עריכה לשונית קפדנית

תוכן AI, במיוחד בעברית, עמוס בשגיאות לשון ודקדוק. ערכו היטב את התוכן ותקנו שגיאות. תוכן גרוע לשונית פוגע באמינות ובתפיסת המקצועיות שלכם מול הלקוחות.

 

Fact checking

איך להגיד בעדינות? יש לו נטיה להיות חרטטן. AI ממציא לעתים נתונים ועובדות שאינם מדויקים, במיוחד בכל הנוגע לאנשים ואירועים ספציפיים. חובה לבדוק היטב את העובדות בתוכן ולוודא שהן נכונות.

 

עיצוב התוכן 

חלקו פסקאות ארוכות לפסקאות קצרות יותר, הוסיפו כותרות משנה, רשימות ועוד כדי להגביר קריאות ועניין. שלבו תוכן ויזואלי ומדיה מגוונת. אף אחד לא אוהב לקרוא בליל טקסט אינסופי, זה משעמם, עמוס ולא אטרקטיבי.

 

הנעה לפעולה וקישורים

גם כשנבקש ממחוללי הבינה להוסיף הנעה לפעולה לטקסט שלנו, לרוב נקבל משהו גנרי ומביך. ״הגיבו לפוסט שלנו עוד היום!״. פחות, מאמי, פחות. 
הוסיפו בצורה חכמה ואלגנטית הנעה לפעולה לתכנים שהבינה מייצרת עבורכם, ושלבו קישורים למוצרים או עמודים שונים באתר שלכם, או אתרים חיצוניים, שיכולים להעשיר את התוכן עבור הקוראים. 

 

SEO ובדיקת ביצועים

התאימו את התוכן ל-SEO של האתר שלכם כדי שהתוכן יהיה לא רק יפה, אלא גם אופה. 
בצעו ניטור של הביצועים ו A/B Testing כדי לשפר באופן עקבי את התכנים, שלא ישבו שם לבד בחושך.

 

 

בקיצור, יצירת תוכן איכותי דורשת תהליך עריכה והתאמה יסודי של הפלט מ-AI. עם קצת השקעה ועבודה תוכלו למנף בהצלחה תוכן AI לקידום העסק שלכם ולחסוך זמן רב.

 

סיימת לקרוא את המאמר!

ידעת שלניולזטר יש כ-5% המרה?

זו סיבה מעולה להרשם לקבל את מגנט הלידים שלנו הצ׳קליסט המלא להתחלת קידום ממומן בפייסבוק ללקוח.

פה ושם נשלח עוד כל מיני דברים מעניינים. בלי חפירות, מבטיחה.

לקריאה: