קידוד לינקים עם UTM – טמפלט
טמפלט לבניית לינקים מקודדים UTM שיעשה לכם סדר באנליטיקס וניתוח הנתונים
הטמפלטים שלנו הם קבצים שמבוססים על הדוחות, המצגות והקבצים שבהם אני משתמשת עם הלקוחות שלי, ומבוססים על שנים של נסיון, שכלול ושפצור נהלי העבודה.
בחרו את הטמפלט המתאים לכן והתחילו להתייעל
טמפלט לבניית לינקים מקודדים UTM שיעשה לכם סדר באנליטיקס וניתוח הנתונים
טמפלט שיעזור לך לחשב צפי ביצועים חודשי במקביל להצגת פריסת המדיה השנתית ללקוח/ה.
טמפלט שיעזור לכם לנסח מודעות חיפוש בגוגל בצורה ממוקדת ורלוונטית. צרו מודעות חיפוש אפקטיביות כדי להביא לתוצאות מרשימות בקמפיין החיפוש שלכם.
מדריך שיעזור לך לנתח את הטקסטים של המודעות בפייסבוק עבור הלקוח, כך שנוכל לצרף לדו״ח השנתי שלנו (ולא רק) תובנות על הטקסטים שעבדו הכי טוב, ביטויים שעובדים יותר או פחות טוב ואיך הם משפיעים את ההמרות.
טמפלט שיעזור לך לחשב צפי ביצועים חודשי במקביל להצגת פריסת המדיה השנתית ללקוח/ה.
טמפלט שיעזור לך להציג ללקוח עם פעילות תדמיתית סיכום של שנת 2023, כולל סקירת פעילות הסושיאל, פעילות משפיעניות, ניוזלטרים והמלצות לשנה הבאה.
טמפלט שיעזור לכם לארגן את ביטויי החיפוש ממחקר המילים שביצעתם, לחלק על פי אדסטים, ולהציג ללקוח צפי ביצועים.
טמפלט שיעזור לך לחשב צפי ביצועים חודשי במקביל להצגת פריסת המדיה השנתית ללקוח/ה.
טמפלט שיעזור לך להציג ללקוח עם פעילות לידים סיכום של שנת 2023, כולל סקירת פעילות קמפיינים, פעילות הסושיאל, חישוב עלויות לליד והחזר השקעה פר פלטפורמה, ניוזלטרים והמלצות לשנה הבאה.
הגדרת שמות קמפיינים עקבית ומסודרת מאפשרת לכל עובד בצוות שיווק לזהות, לנהל, ולנתח את המידע שכולל כל קמפיין, אדסט ומודעה באופן גורף בין חשבונות ומערכות מדיה.
טמפלט שיעזור לך להציג נתוני סיכום של קמפיין לידים, בעל שלבי משפך בכמה מדיות, בצורה ברורה ומאורגנת. כולל אקסל לחישוב וסיכום הנתונים שממנו עושים רק קופי-פייסט למצגת.
טמפלט שיעזור לך לארגן ולהציג ללקוח/ה את תקציב המדיה בחלוקה שנתית, כולל עלויות נלוות של הפקה, תוכן וכדומה.
מדריך שיעזור לך לייבא בקלות נתונים לתוך גוגל שיטס בעזרת תוסף קל לשימוש, כך שתוכלי לנתח ולארגן את הנתונים בקלות בקובץ.
מחשבון רווחיות קמפיינים הוא הכלי שבו אנחנו משתמשים ביום יום כדי להבין עד כמה אנחנו מנצלים היטב את תקציב הקידום הממומן שלנו.
טמפלט שיעזור לכם לארגן את התכנים שצפויים לעלות בפייסבוק ואינסטגרם עבור כל לקוח, כולל מודעות דארק ומקום לציין מה עבר אישור לקוח ומה לא, ברמה חודשית.
מחשבון שיעזור לך לקבוע מהו תקציב המדיה המומלץ על מנת לעמוד ביעדי ההכנסות של הלקוח.
טמפלט שיעזור לך לסקור בצורה ממוקדת ומאורגנת את חשבונות הסושיאל והמתחרים של לקוח חדש לפני תחילת עבודה
טמפלט שיעזור לך להציג ללקוח איקומרס סיכום של שנת 2023, כולל סקירת פעילות פרפורמנס, סושיאל, פעילות משפיעניות והמלצות לשנה הבאה.
טמפלט שיעזור לכם להעביר בריף על לקוח חדש למנהלת המדיה/פלנרית בצורה הכי יעילה ומקיפה, על מנת שתוכל לבצע את עבודתה באופן המיטבי.