קמפיין לידים, בין אם קבוע או פרויקטאלי, הוא סיפור בפני עצמו. כשמדובר בקמפיין לידים שמתפרס על פני כמה פלטפורמות וכולל חלוקה לפי משפך הסיפור מסתבך, והנה השלב שרוצים להסביר ללקוחה מה בדיוק עשינו, אבל הולכים לאיבוד בבליל הנתונים. הטמפלט הזה נועד להצגת סיכום קמפיין לידים כזה, בין אם חודשי או בסיום הפרויקט, ומארגן את כל הנתונים בצורה ברורה.
הוא מורכב משני חלקים – מצגת שאותה מציגים ללקוחה, עם כל ההסברים והויזואלים, ואקסל שבו טבלאות עם נוסחאות לארגון הנתונים כדי שלא תצטרכו לשבור את הראש.