איך לנתח את ביצועי המודעות שלנו עם ChatGPT

מדריך שיעזור לך לנתח את הטקסטים של המודעות בפייסבוק עבור הלקוח, כך שנוכל לצרף לדו״ח השנתי שלנו (ולא רק) תובנות על הטקסטים שעבדו הכי טוב, ביטויים שעובדים יותר או פחות טוב ואיך הם משפיעים את ההמרות.

כמה טקסטים למודעות כתבת השנה? טריליון? אוקיי, לא כתבת אלא קיבלת מהתוכן, אבל מה עבד הכי טוב? מבנה המודעות של מטא מאפשר לנו להוסיף עד 5 טקסטים במודעה אחת, אבל מאוד מקשה לנתח את התוצאות במצב הזה. מה גם שהרבה פעמים אנחנו משתמשים בטקסטים זהים למודעות שונות, טקסטים דומים עם וריאציה, ומעבר לזה רוצים גם לדעת האם המודעות ממירות יותר כשהשתמשנו בפניה של יחיד או רבים, שמנו אימוג׳י או לא. נראה לי שהרעיון ברור.

לנתח את הביצועים של הטקסטים יכול להיות מתיש ואינסופי, ולכן כמובן שרתמתי את ג׳פטו חברינו הטוב לעזרה. 

במדריך הזה הסבר מפורט כיצד להכין את הנתונים ולהיעזר ב- ChatGPT כדי שינתח איזה מודעות עבדו לי הכי טוב. 
את העקרונות של המדריך אפשר לנצל גם לנתח אלמנטים אחרים במודעות ולחפש קורלציה בביצועים בין משתנים שונים. למשל – כפתור הנעה לפעולה, טווחי גיל, סוג הקמפיין, קהלים מותאמים שהכללנו או החרגנו ואפילו עמוד הנחיתה.

לקריאה: