fbpx

הוספת סקר למודעת וידאו – כיצד?

עדכון חדש בפייסבוק מאפשר הוספת סקר למודעות וידאו.
זהו חלק ממגמה הולכת וגוברת של פייסבוק להכניס פיצ׳רים אינטראקטיבים למודעות שלה, כמו השימוש ב- AR במודעות.

אז לכבוד ההתרגשות ממגוון האפשרויות הכיפיות שבדבר הכל כך פשוט הזה, הכנתי מדריך מקוצר.

למי זה זמין?
נראה שלכולם. או לפחות – כל מי שעושה שימוש במנהל המודעות של פייסבוק.

לאיזה סוגי מודעות אפשרי להכניס סקר?
מודעות מסוג טראפיק, ריצ׳, ברנד אוורנד או התקנות אפליקציה.

מה צריך בשביל זה?
עמוד עסקי וחשבון מודעות, כמובן
סרטון וידאו שעומד בקריטריונים של פייסבוק
שאלה עם שתי תשובות אפשריות
רצוי: לינק להפניה מכל תשובה

יש הגבלות?
כמו תמיד – כן.
חוץ מסוג הקמפיין, חשוב לשים לב שאם הכנסתם לינק בתשובות תאלצו להכניס לינק גם בפוסט עצמו.

איפה רואים את התשובות?
במנהל המודעות תחת האדסט הרלוונטי, בלחיצה על View Charts

איך עושים את זה בתכל׳ס?
הנה סרטון קצר

תהנו!

רוצה לדעת עוד? השאירי פרטים ונדבר

פוסטים נוספים

אסטרטגייתפרסוםשתמקסםאתהתקציבשלהעסקשלך

הרצאה: אסטרטגיית קידום שתמקסם את תקציב העסק שלך

הרבה פעמים כשמדברים על קידום ממומן, מתייחסים רק לפייסבוק כערוץ המדיה שאותו לוקחים בחשבון. בעיני זו טעות. למה? כי יש עוד כמה וכמה פלטפורמות מדיה שבהן ניתן לפרסם, ובכל אחת מהן קהלים שונים, מודעות שונות ועלויות שונות. כמו כן, לכל שלב בעסק ובמשך השיווק מתאים סוג מדיה אחר, והיכולת לשלב ערוצי מדיה בצורה חדשה תהפוך את אסטרטגיית השיווק שלכן לחכמה יותר, ובטווח הרחוק - תחסוך לכן בעלויות. בהרצאה זו אני מסבירה על ערוצי המדיה השונים וכיצד להתאים את סוג המודעה והתוכן לשלבים השונים באסטרטגיה שיווקית של העסק שלכן.

Crossposting קרוספוסטינג

קרוספוסטינג היא פעולת הפרסום של אותה הודעה למספר ערוצי מידע, ובמושגים של רשתות חברתיות מתייחסת לרוב לאפשרות פרסום של סרטון וידאו בין עמודי פייסבוק שונים. המשמעות המעשית היא שניתן לאפשר לדפים אחרים לפרסם סרטונים שפורסמו בדף שלך, אבל הם יופיעו כסרטונים מקוריים בדף שפרסם אותם.

Look alike לוק אלייק

אפשרות טרגוט המוצעת על ידי מנהל המודעות של פייסבוק. קהל זה נוצר מקהל מקור (למשל: רשימת לקוחות, מעורבים בעמוד הפייסבוק שלך או מבקרים באתר), לפיה פייסבוק מזהה מאפיינים משותפים בין חברי הקהל. על סמך הנתונים והמאפיינים המשותפים פייסבוק תטרגט למשתמשים בעלי תחומי עניין או מאפיינים דומים.
targeting

Targeting טרגוט

חלק מההצלחה של קמפיין היא לדעת מי קהל היעד של המוצר או השירות, את מי הוא ימשוך ומי בסופו של דבר יקנה אותו. לכן עסקים משקיעים הרבה משאבים על מנת להגדיר ולעקוב אחר קהל היעד שלהם.
analytics

Analytics אנליטיקס

פלטפורמה של גוגל המאפשרת למנהלי ובעלי אתרים לאסוף סטטיסטיקות ונתונים על מבקרים באתר. בגוגל אנליטיקס ניתן לראות מאיפה מגיעה התנועה לאתר, מה המאפיינים הדמוגרפיים של המבקרים, איך מבקרים מתנהגים באתר, מה הם הדפים הנצפים ביותר וכן הלאה.