הוספת סקר למודעת וידאו – כיצד?
עדכון חדש בפייסבוק מאפשר הוספת סקר למודעות וידאו.
זהו חלק ממגמה הולכת וגוברת של פייסבוק להכניס פיצ׳רים אינטראקטיבים למודעות שלה, כמו השימוש ב- AR במודעות.
אז לכבוד ההתרגשות ממגוון האפשרויות הכיפיות שבדבר הכל כך פשוט הזה, הכנתי מדריך מקוצר.
למי זה זמין?
נראה שלכולם. או לפחות – כל מי שעושה שימוש במנהל המודעות של פייסבוק.
לאיזה סוגי מודעות אפשרי להכניס סקר?
מודעות מסוג טראפיק, ריצ׳, ברנד אוורנד או התקנות אפליקציה.
מה צריך בשביל זה?
עמוד עסקי וחשבון מודעות, כמובן
סרטון וידאו שעומד בקריטריונים של פייסבוק
שאלה עם שתי תשובות אפשריות
רצוי: לינק להפניה מכל תשובה
יש הגבלות?
כמו תמיד – כן.
חוץ מסוג הקמפיין, חשוב לשים לב שאם הכנסתם לינק בתשובות תאלצו להכניס לינק גם בפוסט עצמו.
איפה רואים את התשובות?
במנהל המודעות תחת האדסט הרלוונטי, בלחיצה על View Charts
איך עושים את זה בתכל׳ס?
הנה סרטון קצר
תהנו!