fbpx

Crossposting
קרוס-פוסטינג

קרוספוסטינג היא פעולת הפרסום של אותה הודעה למספר ערוצי מידע, ובמושגים של רשתות חברתיות מתייחסת לרוב לאפשרות פרסום של סרטון וידאו בין עמודי פייסבוק שונים.

המשמעות המעשית היא שניתן לאפשר לדפים אחרים לפרסם סרטונים שפורסמו בדף שלך, אבל הם יופיעו כסרטונים מקוריים בדף שפרסם אותם.

בעבר שני הדפים היו צריכים להיות תחת אותו חשבון מודעות, אבל האפשרות של קרוספוסטינג בעצם חוסכת את הפרוצדורה הזו, ומאפשרת שיתוף תוכן גם כאשר לא מעוניינים לחלוק את מנהל המודעות, כולל המידע הרב והרגיש שנמצא בו, עם עסק או גורם אחר.

המגבלה היא בכך שהעמוד שבו עלה הסרטון המקורי לא יקבל קרדיט וחשיפה עבור השיתופים שנעשו במסגרת קרוספוסטינג, אבל כן יוכל לראות את הנתונים הסטטיטיים המלאים וסך הצפיות הכולל.

למה שנרצה להשתמש בזה?

אם יש לכם שיתוף פעולה עם עסק נוסף, משתתפים באירוע שבו מספר עסקים, הצטלמתם לקמפיין שיכול לתרום גם לעסק שלכם – אבל אף אחד מהגורמים המעורבים לא רוצה לתת גישה למנהל המודעות שלו לעסקים אחרים, הכלי הזה יאפשר לכם לייצר תוכן שיווקי אחיד שבו תוכלו לעשות שימוש מבלי לתת גישה לבטן הרכה של העסק שלכם.

איך עושים את זה?

ניגשים מהעמוד ל-Settings ואז ל-Crosspostins

מתחילים להקליד את שם העמוד שתרצו לחלוק איתו גישה לשיתופי וידאו, ובוחרים מהרשימה הנפתחת.

שימו לב לבחור באפשרות המתאימה לכם עבור וידאו בשידור חי:
האפשרות הראשונה מאפשרת לעמוד שהוספתם לשתף וידאו בשידור חי בעמוד שלכם, ללא כל צורך באישור נוסף.
האפשרות השניה מאפשרת לעמוד שהוספתם לשתף וידאו בשידור חי רק לאחר שתאשרו את הסרטון.

שימו לב שאת ההגדרה הזו יש לבצע בשני הדפים שרוצים לשתף את הוידאו, ולא רק באחד.
לאחר שהגדרות השיתוף עודכנו בשני הדפים נחזור לעמוד שממנו נרצה לשתף ונכנס ל-Publishing tools.

בתפריט הצדדי נבחר בקטגוריה: סרטונים שבאפשרותך לשתף בעמוד נוסף (Videos you can crosspost)

מסמנים ב-V את הסרטון הרצוי ובוחרים Publish בראש העמוד.

ואיך עושים את זה בקריאייטור סטודיו החדש?

נכנס לסטודיו, דרך תפריט Publishing tools בדף שלנו, או בלינק הישיר.
ניגש לספריית התוכן (Content library)

נכנסים לקטגוריה ״סרטונים שאפשר לשתף״ (Videos you can crosspost)

בוחרים את הסרטון הרצוי ב-V ולוחצים על Crosspost video בחלק העליון

כזה פשוט!

הערה חשובה: בזמן שפרסום הסרטונים עבר לקריאייטור סטודיו, ההגדרה נכון לעכשיו (ספטמבר 2019) היא עדיין דרך הגדרות העמוד. אבל חשוב לשים לב שיתכן מאוד שגם זה ישתנה בזמן הקרוב.

רוצה לדעת עוד? השאירי פרטים ונדבר

פוסטים נוספים

אסטרטגייתפרסוםשתמקסםאתהתקציבשלהעסקשלך

הרצאה: אסטרטגיית קידום שתמקסם את תקציב העסק שלך

הרבה פעמים כשמדברים על קידום ממומן, מתייחסים רק לפייסבוק כערוץ המדיה שאותו לוקחים בחשבון. בעיני זו טעות. למה? כי יש עוד כמה וכמה פלטפורמות מדיה שבהן ניתן לפרסם, ובכל אחת מהן קהלים שונים, מודעות שונות ועלויות שונות. כמו כן, לכל שלב בעסק ובמשך השיווק מתאים סוג מדיה אחר, והיכולת לשלב ערוצי מדיה בצורה חדשה תהפוך את אסטרטגיית השיווק שלכן לחכמה יותר, ובטווח הרחוק - תחסוך לכן בעלויות. בהרצאה זו אני מסבירה על ערוצי המדיה השונים וכיצד להתאים את סוג המודעה והתוכן לשלבים השונים באסטרטגיה שיווקית של העסק שלכן.

Crossposting קרוספוסטינג

קרוספוסטינג היא פעולת הפרסום של אותה הודעה למספר ערוצי מידע, ובמושגים של רשתות חברתיות מתייחסת לרוב לאפשרות פרסום של סרטון וידאו בין עמודי פייסבוק שונים. המשמעות המעשית היא שניתן לאפשר לדפים אחרים לפרסם סרטונים שפורסמו בדף שלך, אבל הם יופיעו כסרטונים מקוריים בדף שפרסם אותם.

Look alike לוק אלייק

אפשרות טרגוט המוצעת על ידי מנהל המודעות של פייסבוק. קהל זה נוצר מקהל מקור (למשל: רשימת לקוחות, מעורבים בעמוד הפייסבוק שלך או מבקרים באתר), לפיה פייסבוק מזהה מאפיינים משותפים בין חברי הקהל. על סמך הנתונים והמאפיינים המשותפים פייסבוק תטרגט למשתמשים בעלי תחומי עניין או מאפיינים דומים.
targeting

Targeting טרגוט

חלק מההצלחה של קמפיין היא לדעת מי קהל היעד של המוצר או השירות, את מי הוא ימשוך ומי בסופו של דבר יקנה אותו. לכן עסקים משקיעים הרבה משאבים על מנת להגדיר ולעקוב אחר קהל היעד שלהם.
analytics

Analytics אנליטיקס

פלטפורמה של גוגל המאפשרת למנהלי ובעלי אתרים לאסוף סטטיסטיקות ונתונים על מבקרים באתר. בגוגל אנליטיקס ניתן לראות מאיפה מגיעה התנועה לאתר, מה המאפיינים הדמוגרפיים של המבקרים, איך מבקרים מתנהגים באתר, מה הם הדפים הנצפים ביותר וכן הלאה.