Lookalike Audience
אפשרות טרגוט המוצעת על ידי מנהל המודעות של פייסבוק. קהל זה נוצר מקהל מקור (למשל: רשימת לקוחות, מעורבים בעמוד הפייסבוק שלך או מבקרים באתר), לפיה פייסבוק מזהה מאפיינים משותפים בין חברי הקהל. על סמך הנתונים והמאפיינים המשותפים פייסבוק תטרגט למשתמשים בעלי תחומי עניין או מאפיינים דומים.
ניתן ליצור קהלי לוק-אלייק, או ׳קהל דומה׳, באחוזים שונים בהם גודל הקהל נע בין 1% עד 10% מהאוכלוסייה של המיקום שבחרת. קהל דומה של 1% מורכב מהאנשים הדומים ביותר לקהל המקור שלך. ככל שהאחוזים יגדלו, כך הקהל גדל וגם מידת השוני שלו מקהל המקור.
מושג זה נקרא בקיצור גם LAL.
דוגמא למסך יצירת קהל דומה

lal audience