fbpx

Analytics
אנליטיקס

פלטפורמה של גוגל המאפשרת למנהלי ובעלי אתרים לאסוף סטטיסטיקות ונתונים על מבקרים באתר. בגוגל אנליטיקס ניתן לראות מאיפה מגיעה התנועה לאתר, מה המאפיינים הדמוגרפיים של המבקרים, איך מבקרים מתנהגים באתר, מה הם הדפים הנצפים ביותר וכן הלאה.
מידע זה חשוב כיוון שהוא מאפשר לבעלי האתר והמפרסמים להבין אילו איזורים באתר טעוני שיפור, לאפיין יותר טוב את הפרסונות של הלקוחות הפוטנציאליים ולזהות אילו מהלכים שיווקיים הם היעילים ביותר עבור העסק בעל האתר.

דוגמא למסך סקירת פעילות עדכנית 
מציג נתונים על המבקרים באתר בחצי השעה האחרונה, כמה מבקרים בכל דקה או שניה, כמה באותו רגע, מאיזה מכשיר גולשים באתר, מה הדפים הפעילים ביותר ועוד.
דוגמא למסך ניתוח תנועה באתר
מציג את מספר המבקרים באתר בצורה גרף. ניתן לפלח את הגרף לפי סוגי קהלים, לפי יעדים שהוגדרו מראש ולפי סוגי פעולות באתר.
דוגמא למסך מקורות תנועה באתר
מציג את נתוני הגלישה באתר לפי מקור ההגעה. ניתן לפלח את הקהל לפי מקור הגעה, בהתאם להגדרת UTM, ניתן לדעת ברמת הקמפיין והמודעה מה הובילו לתוצאות הטובות ביותר. כמו כן ניתן להציג סכומי רכישה, זמני שהייה, מספר עמודים ממוצע לביקור ועוד.
דוגמא למסך סקירת מבקרים באתר
בעמוד זה ניתן לראות את מספר המשתמשים באתר לפי יום, שעה, חודש וכן הלאה. תצוגה של מספר המבקרים הכוללים ומספר החדשים, כמה ביקורים באתר בסך הכל ועוד שלל נתונים על תנועת האנשים לאתר.

רוצה לדעת עוד? השאירי פרטים ונדבר

פוסטים נוספים

אסטרטגייתפרסוםשתמקסםאתהתקציבשלהעסקשלך

הרצאה: אסטרטגיית קידום שתמקסם את תקציב העסק שלך

הרבה פעמים כשמדברים על קידום ממומן, מתייחסים רק לפייסבוק כערוץ המדיה שאותו לוקחים בחשבון. בעיני זו טעות. למה? כי יש עוד כמה וכמה פלטפורמות מדיה שבהן ניתן לפרסם, ובכל אחת מהן קהלים שונים, מודעות שונות ועלויות שונות. כמו כן, לכל שלב בעסק ובמשך השיווק מתאים סוג מדיה אחר, והיכולת לשלב ערוצי מדיה בצורה חדשה תהפוך את אסטרטגיית השיווק שלכן לחכמה יותר, ובטווח הרחוק - תחסוך לכן בעלויות. בהרצאה זו אני מסבירה על ערוצי המדיה השונים וכיצד להתאים את סוג המודעה והתוכן לשלבים השונים באסטרטגיה שיווקית של העסק שלכן.

Crossposting קרוספוסטינג

קרוספוסטינג היא פעולת הפרסום של אותה הודעה למספר ערוצי מידע, ובמושגים של רשתות חברתיות מתייחסת לרוב לאפשרות פרסום של סרטון וידאו בין עמודי פייסבוק שונים. המשמעות המעשית היא שניתן לאפשר לדפים אחרים לפרסם סרטונים שפורסמו בדף שלך, אבל הם יופיעו כסרטונים מקוריים בדף שפרסם אותם.

Look alike לוק אלייק

אפשרות טרגוט המוצעת על ידי מנהל המודעות של פייסבוק. קהל זה נוצר מקהל מקור (למשל: רשימת לקוחות, מעורבים בעמוד הפייסבוק שלך או מבקרים באתר), לפיה פייסבוק מזהה מאפיינים משותפים בין חברי הקהל. על סמך הנתונים והמאפיינים המשותפים פייסבוק תטרגט למשתמשים בעלי תחומי עניין או מאפיינים דומים.
targeting

Targeting טרגוט

חלק מההצלחה של קמפיין היא לדעת מי קהל היעד של המוצר או השירות, את מי הוא ימשוך ומי בסופו של דבר יקנה אותו. לכן עסקים משקיעים הרבה משאבים על מנת להגדיר ולעקוב אחר קהל היעד שלהם.
analytics

Analytics אנליטיקס

פלטפורמה של גוגל המאפשרת למנהלי ובעלי אתרים לאסוף סטטיסטיקות ונתונים על מבקרים באתר. בגוגל אנליטיקס ניתן לראות מאיפה מגיעה התנועה לאתר, מה המאפיינים הדמוגרפיים של המבקרים, איך מבקרים מתנהגים באתר, מה הם הדפים הנצפים ביותר וכן הלאה.