קידום בגוגל

אנו מציעות ניהול קמפיינים בגוגל, בדגש על התאמה ליעדים העסקיים של כל לקוח ולקוח, תוך שמירה על שקיפות ושיתוף פעולה מלא והשגת תוצאות איכותיות ויעילות.

סוגי מודעות של גוגל ממומן

רשת החיפוש aka Search

מודעות חיפוש מופיעות לצד תוצאות החיפוש של גוגל, או ליתר דיוק – מעל תוצאות החיפוש של גוגל. המודעות מותאמות לביטויי החיפוש שהלקוח הפוטנציאלי מחפש, ובהתאם לביטויים שהוגדרו במודעה. המטרה של מודעות אלו היא להוביל את הלקוח אל האתר שלך כאשר הוא מחפש מוצר או שירות דומה לשלך, וזו דרך מעולה להגיע ללקוחות שמחפשים את המוצר או השירות שלך.

רשת החיפוש מאפשרת גם פרסום עם מודעות google Shopping שמציגה את המוצר שלך בראש תוצאות החיפוש, כאשר מבצעים חיפוש של ביטוי שרלוונטי לעסק שלך.

ניהול קמפיינים בגוגל
רשת המדיה aka GDN

מודעות תמונה, וידאו או טקסט שמופיעות בנכסי גוגל כמו ג׳ימייל, יוטיוב ובאתרים שהם שותפי פרסום של גוגל (ויש המון כאלו). מודעות ברשת המדיה מאפשרות למצוא קהלים חדשים או ליצור אינטראקציה עם לקוחות קיימים, להשתמש ברשימות רמרקטינג או לפרסם לאנשים שביקרו בעבר באתר שלכם. יש מגוון סוגי מודעות שמאפשרות גמישות ומעודדות את הלקוחות הפוטנציאליים לגלות מעורבות עם התוכן שיצרנו עבורכם.

סוג המודעות הנפוץ והמוכר ביותר ברשת המדיה הוא של באנרים שמופיעים באתרי מדיה שונים על בסיס רמרקטינג, לאחר שביקרתם באתר.

פרסום ברשת המדיה של גוגל
וידאו – aka YouTube

הפרסום העיקרי בוידאו נעשה, איך לא, ב-youtube. אבל מודעות וידאו של גוגל הן הרבה יותר מרק סרטון ביוטיוב. הן כוללות סרטונים שמוצגים לפני סרטונים אחרים ביוטיוב, סרטונים שמופיעים כתוכן מומלץ, מודעות Outstream שמוצגות באתרים של שותפי המדיה של גוגל, וגם כאלו שלא ניתן לדלג עליהן. בנוסף ישנן מודעות באמפר שבהן סרטונים של עד 6 שניות מאפשרים לכם להגיע לקהל רחב ולהגביר מודעות למותג.

איך נראה התהליך?

הגדרת והבנת היעדים

נתחיל מהבנת הצרכים של העסק שלך באמצעות ניתוח הנכסים הדיגיטליים וערוצי השיווק הקיימים. כך נוכל להבין מה עובד עבורך (ומה לא), ונסיק מסקנות שישמשו אותנו בבניית האסטרטגיה לקמפיין.

מחקר מתחרים

בחינת מצב השוק וניתוח המתחרים הישירים והעקיפים של העסק שלכם בכדי לזהות בנצ׳מרקים ולזהות את האלמנטים שמהם נרצה לבדל את העסק שלכם.

זיהוי ואבחון פרסונות

אחד הגורמים החשובים בניהול קמפיינים, ושיווק בכלל, הוא התאמת המסר לקהל היעד. נאפיין את הזהויות של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם על מנת ליצור קמפיינים ומסעות לקוח שלא יוכלו לעמוד בפניהם.

הקמת חשבון מודעות

בשלב זה נקים עבורכם חשבון אדוורדס, או נבצע את ההתאמות הנחוצות בחשבון האדוורדס שלכם. חשוב לנו שהחשבון יהיה בבעלותכם ותהיו בעלי גישה מלאה בכל עת.

חיבור לאנליטיקס

כדי שנוכל לקבל תמונה מלאה של מה שקורה באתר, או הנכס הדיגיטלי שאותו אנו מקדמות, נחבר את מערכות הקידום עם גוגל אנליטיקס. מערכת האנליטיקס מאפשרת לנו הבנה של מקורות התנועה באתר, נתונים דמוגרפים על המבקרים, זמני שהיה, מה העמודים שמעניינים – ואילו פחות. כך שנוכל לגזור תובנות על התמונה המלאה ולבצע שינויים בקמפיין או באתר, על פי הצורך.

מחקר מילים

כדי להגיע ללקוחות שמחפשים בדיוק אתכם, נערוך מחקר מילים שכולל הן זיהוי של הביטויים שרלוונטיים עבור קהל היעד שלכם, והן ביטויים שנרצה להמנע מהם. כך נתמקד בקהלים עם כוונת הרכישה הגבוהה ביותר ונמקסם את התועלת מהתקציב שלכם.

מודעות וקריאייטיבים

יצירת מודעות משכנעות בעלות מסרים חזקים, ובאנרים יצירתיים שכוללים הנעה לפעולה הם חלק קריטי מהצלחת הקמפיין. המודעות צריכות להתאים לקהל היעד ולשקף את המסרים של המותג בעקביות על מנת לשפר באופן מתמיד את ה-ROI שלכם.

מעקב ויעדים

אחד השלבים המשמעותיים בקמפיין טוב הוא שלב הפקת הלקחים. נאסוף עבורכם את המידע על מנת שיהיו לנו כל הנתונים הנחוצים על מנת להסיק מסקנות ולשפר את הקמפיין.

אופטימיזציות

לפי הנתונים שאספנו, נבצע אופטימיזציות לקמפיינים – נעצור את הפעילות של מודעות, ביטויי חיפוש ומקורות תנועה שהביצועים שלהם אינם מספקים, ונתגבר את אלו שמביאים תוצאות איכותיות ומועילות.

דוחות פעילות

על מנת שתבינו מה קורה בכל שלב, נכין עבורכם דוחות סיכום חודשיים שיכללו את כל המידע החשוב, כולל תובנות ומסקנות שימשו לקבלת החלטות אסטרטגיות בהמשך הפעילות שלכם.

נתוני חשבונות שניהלנו

*נתוני חודש פעילות, בהשוואה לחודש אשתקד (לפני תחילת הפעילות)

רוצה לדעת עוד? השאירי פרטים ונדבר