שיווק ברשתות חברתיות

כבר לא סוד שרשתות חברתיות הן ערוץ שיווקי יעיל כמעט לכל עסק. פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, טוויט – נסייע לך בבחירת הרשת החברתית המתאימה ביותר לעסק שלך וקהל היעד שלו.

פייסבוק

פייסבוק היא הרשת החברתית הפופולרית בעולם. לא סתם היא הפכה כמעט שם נרדף לשיווק ברשתות חברתיות. רוב העסקים נמצאים בפייסבוק כי שם הם מנהלים את העולם החברתי שלהם, וכך גם מעל ל-6 מיליון חשבונות פעילים בישראל בלבד.

ניהול דפים עסקיים

הדפים העסקיים של פייסבוק מאפשרים לך להגיע לקהל יעד רלוונטי ולשתף תוכן שנוגע לתחום העיסוק שלך. דפי פייסבוק מאפשרים לעקוב אחרי הביצועים של הדף, לקבל נתונים על קהל היעד שלכם בפייסבוק והרגלי השימוש שלהם, לתת מענה לפניות של לקוחות פוטנציאליים וקיימים ולאפשר ללקוחות המרוצים שלכם להמליץ עליכם.

קידום ממומן בפייסבוק

מנהל המודעות של פייסבוק מאפשר לך לפרסם לקהל למעל מיליארד משתמשים בלחיצת כפתור. ניתן לבחור ממגוון סוגי מודעות זמינות בהתאם ליעד העסקי שתרצו להשיג. המודעות יכולות לכלול תמונה, וידאו, מודעות קנבס, טפסים מובנים לקבלת לידים ישירות מפייסבוק, קטלוג מוצרים ועוד.

אפיון וטרגוט קהלי יעד

אחד היתרונות של פייסבוק, ביחס לחלק מערוצי שיווק אחרים, הוא היכולת של מפרסמים להגיע ברמת דיוק גבוהה לקהל היעד שלהם. פייסבוק מאפשרים מצד אחד לאתר מאפיינים של קהל יעד פוטנציאלי, על פי תחומי עניין והעדפות, ולטרגט באמצעות נושאים ותחומי עניין אלה מצד שני.  ביחד עם יכולת לטרגט מאפיינים דמוגרפיים וגאוגרפיים ברמת דיוק גבוהה ניתנת למפרסמים היכולת להגיע ללקוחות פוטנציאליים ברמת התאמה גבוהה לשירות או המוצר שהם מציעים.

שימוש במעקב ורמרקטינג

הפיקסל של פייסבוק, שאותו נטמיע באתר שלך, מאפשר מעקב מיטבי אחר התוצאות – מספר האנשים שהגיעו לאתר בעקבות הפרסומים, מספר הרכישות שבוצעו, סכומי הרכישות ועוד. הנתונים שנצברים בעזרת הפיקסל של פייסבוק מאפשרים לפרסם שוב לאותם מבקרים באתר שלא השלימו רכישה או אולי עוד מתלבטים, ללקוחות חוזרים וכדומה.

קהלי יעד מותאמים

מעבר לאפשרויות הטרגוט הרחבות המבוססות על נתוני פייסבוק נוכל לעשות שימוש בנתוני הלקוחות שלך בכדי להציע להם שירותים נוספים או משלימים. על ידי בניית קהלי Custom נוכל לפנות ללקוחות שאת פרטי הקשר יש ברשותך, מבקרים בדפים מסוימים באתר שלך, העוקבים אחרי עמוד הפייסבוק שלך, צופים בסרטון ששיתפת ועוד מגוון אפשרויות מתקדמות.

ניהול קמפיינים בפייסבוק

אינסטגרם

אינסטגרם היא האחות הקטנה והויזואלית של פייסבוק. השיתוף של התוכן באינסטגרם נעשה באמצעות האשטגים, שעוזרים לשייך את הפוסטים לנושאים מסוימים ולחשוף אותו לקהל שמתעניין באותם נושאים. כשאנשים מוצפים בתוכן לפעמים קל ונוח פשוט לגלול או לדפדף בין תמונות שמעבירות את המסר בקלות – ובכל זאת, תמונה שווה 1000 מילים. גם ברשתות חברתיות.

ניהול פרופיל אינסטגרם עסקי

חשבון אינסטגרם עסקי מיועד לעסקים וחברות, ומאפשר לשתף תוכן שרלוונטי לקהל היעד שלך בצורה ויזואלית. לחשבון עסקי באינסטגרם כמה יתרונות: היכולת להוסיף לחצן ׳צור קשר׳ בעמוד הפרופיל, הוספת קישורים לסטורי, ניטור ומדידה של הפעילות בחשבון והאפשרות לתייג מוצרים מחנות האונליין שלך.

קידום ממומן באינסטגרם

הפרסום הממומן באינסטגרם נעשה באמצעות מנהל המודעות של פייסבוק, שמאפשר לך לפרסם לקהל למעל מיליארד משתמשים בלחיצת כפתור. ניתן לבחור ממגוון סוגי מודעות זמינות בהתאם ליעד העסקי שתרצו להשיג. המודעות יכולות לכלול תמונה, וידאו, פרסום בסטורי או בפיד, קרוסלה ועוד.

פרסום באינסטגרם

לינקדאין

לינקדאין היא רשת חברתית עסקית, שנועדה למספר מטרות שונות, כולן בעולם המקצועי והעסקי: חיפוש ומציאת עבודה, איתור וגיוס עובדים, נטוורקינג עסקי, איתור ספקים ולקוחות לעשיית עסקים. התכנים שתמצאו בלינקדאין מדברים על עולם עסקי ומקצועי, וזוהי פלטפורמה מעולה לכל מי שרוצה לקדם את המוצר או השירות שלה לקהל יעד עסקי ורוצה לפרסם B2B בצורה ממוקדת ויעילה.

ניהול קמפיינים בלינקדאין

בגלל שלינקדאין מכוונת לפיתוח עסקי והעמקת קשרים מקצועיים, אפשרויות הטרגוט שלה בפן זה מסועפות ויעילות במיוחד. נוכל לפנות לבעלי התפקידים והעיסוק הרלוונטיים בדיוק להצעה שלך ברמת דיוק גבוהה.
לינקדאין מציעה סוגי פרסומים שלא קיימים ברשתות חברתיות אחרות – כמו קמפיין inmail, שפונה לתיבת ההודעות של קהל היעד שלך עם מסר ייעודי ומדויק.

קידום וניהול קמפיינים בלינקדאין

איך נראה התהליך?

הגדרת והבנת היעדים

הבנת הצרכים של העסק שלך באמצעות זיהוי ערכי המותג והמסר המרכזי שלו, ניתוח הנכסים הדיגיטליים הקיימים, ניתוח הקהלים הקיימים והתנהלות המותג כפי שהיא קיימת.

ניתוח ומחקר מתחרים

בחינת הנוכחות של המתחרים הישירים והעקיפים שלכם בסושייאל וזיהוי השפה הייחודית של כל מותג, בכדי לקבוע בנצ׳מרקים ולזהות את האלמנטים שמהם נרצה לבדל את העסק שלכם.

זיהוי ואבחון פרסונות

אחד הגורמים החשובים בניהול קמפיינים, ושיווק בכלל, הוא הצורך לוודא שהמסר מתאים לקהל היעד. נאפיין את הזהויות של קהלי היעד הרלוונטיים לכם, מה הם אוהבים, למה הם זקוקים ונתפור את התוכן בהאמה אליהם.

בניית אסטרטגיה וגאנט פעילות

ברגע שהבנו לאן אנחנו מכוונים, נוכל להגדיר אסטרטגיה שתקבע כיצד יוצג המותג שלכם בסושייאל. נגדיר אסטרטגיה משלימה לתוכן הממומן בפלטפורמות המדיה כך שביחד הן ימקסמו את האנגייגמנט בנכסי הסושייאל שלכם.

הקמת דף או פרופיל

בשלב זה נקים עמוד פייסבוק, חשבון אינסטגרם או דף חברה בלינקדאין, או נבצע את ההתאמות הנחוצות בחשבון הקיים שלכם. התוכן והשפה בחשבון יעבירו את המסרים שנכללו באסטרטגיה וערכי המותג כפי שזיהינו אותם בתחילת התהליך.

מודעות וקריאייטיבים

יצירת תכנים מעוררי עניין, רלוונטיים לקהל היעד שמופרסמים בתדירות קבועה הם חלק בלתי נפרד מפעילות סושייאל איכותית. התכנים יותאמו לקהל היעד וישקפו את המסרים של המותג בעקביות על מנת לחזק את הקשר בין המותג והקהל שלכם בסושייאל.

מעקב ויעדים

נבחן את ביצועי התכנים האורגניים והמומנים, שיעור האנגייגמנט, החשיפה והעליה במדדי הפרופילים שלכם כדי לאתר מה התכנים שהתאימו יותר ופחות לקהלי היעד שלכם.

אופטימיזציות

על סמך הנתונים שאספנו, נבצע אופטימיזציות שוטפות לקמפיינים. נעצור את הפעילות של מודעות, ביטויי חיפוש ומקורות תנועה שהביצועים שלהם אינם מספקים, ונתגבר את אלו שמביאים תוצאות איכותיות ומועילות.

דוחות פעילות

על מנת שתבינו מה קורה בכל שלב, נכין עבורכם דוחות סיכום חודשיים שיכללו את כל המידע החשוב, כולל תובנות ומסקנות שימשו לקבלת החלטות אסטרטגיות בהמשך הפעילות שלכם.

נתוני חשבונות שניהלנו

*נתוני חודש פעילות, בהשוואה לחודש האחרון לפני תחילת הפעילות.

רוצה לדעת עוד? השאירי פרטים ונדבר